לקוחות ממליצים

Maccabi

"הספר ממש מקסים, והמשפחה הפרטית שלי מאוד נהנת והיתה גאה לראות את עצמה כחלק מהספר..."

אורנה בר, עוזרת למנהלת השיווק, מחוז י"ם והשפלה

 

HaBeinleumi

"הרעיון היפה זכה לתגובות אוהדות של העובדים..."

שני נורליאן, מדור פרט ורווחה

 

Dania

"תודה על השירות המקצועי והתיאום המעולה. הלקוחות שלנו אהבו מאד את הספר 'מסע קולינרי' שבחרנו להעניק..."

הילה צור, לשכת מנכ"ל

 

Siemens

"ברצוננו להודות לצוות מפה של שיתוף הפעולה, על האוזן הקשבת ועל מהירות הביצוע של ההזמנה. אכן התוצאה טובה ויפה ואנחנו בהחלט שבעי רצון..."

שרון, חברת סימנס

 

volvo

"חילקנו את הספר חגים אוכלים מטיילים ללקוחות מועדון VOLVOXC וקיבלנו תגובות מדהימות. זאת הפעם השנייה שאנחנו נותנים במתנה ספר של מפה ותמיד המתנה היא בינגו. קשה לפספס עם מתנה כל כך איכותית."

נחום חוגי, מנהל מכירות ארצי

 

Cal

"חילקנו לבכירי המשק הישראלי כשי את ספר הפיקניקים הישראלי של חברת מפה, התגובות שקיבלנו על השי היו מצוינות..."

משה דב, מנהל ערוץ חברות

 

Colmobil

"חברת 'מפה' מקפידה להעניק חוויית שרות ואיכות מוצרים ברמה גבוהה אשר שמאפשרת לנו להעניק לכל לקוחותינו מוצרים ברמה מוקפדת ביותר..."

מאיה לוין, אחראית רווחה ותקשורת ארגונית

 

bactlab-logo

"היה ממש תענוג לעבוד איתכם! מפת הטעמים שהופקו עבור לקוחותינו במקצועיות, בזריזות ואדיבות זכתה לאהדה רבה והשיגה את מטרתה. אשמח לעבוד איתכם שוב..."

לאה קאלו, מנהלת אדמיניסטרטיבית

 

Materna

"מטרנה שמחה לשתף פעולה עם חברות תוכן ומוצרים איכותיים כמו 'מפה', ולכן הפיקה עבור לקוחותיה הצעירים את הספר מטיילים עם קטנטנים"

נגה קליגר, מנהלת שיווק דיגטלי וקידום מכירות

 

egged

"מפות אגד, שהפקתם במקצועיות רבה ובשיתוף פעולה ראוי לציון, חולקו לכלל חברי אגד ומשמשות אותם לתור את הארץ ולנוע בכבישיה ביעילות ובהנאה..."

אסף דבלינגר, אגף שיווק

 

Suzuki

"מפות סוזוקי אשר הופקו על ידכם מחולקות כשי ללוקות סוזוקי בישראל. המפות זכו לתשבחות בזכות היותן שימושיות, עדכניות ונאות"

דן גפני, סמנכ"ל מנהל מותג סוזוקי

 

Limat

"היחס היה מקצועי, המחיר הוגן והאטלסים הגיעו בזמן ולשביעות רצוננו" 

גיורא אלוני, מנכ"ל

 

 Khagim_small

גודל: 22*30

מספר עמודים: 216

מחיר קטלוגי: ₪129

כריכה: קשה

לדפדוף


                                       

חגים, אוכלים, מטיילים

כתיבה: רוני שיר

 

חגים, אוכלים ומטיילים מיועד לכל המשפחה, לצעירים שאינם יודעים לשאול ולהורים שאינם יודעים לענות, למבוגרים שגדלו על מסורות בית אבא־אמא, לצברים ולעולים, לתלמידים ולמחנכים, וגם ליהודי התפוצות, ומציע להם חיבור "ידידותי" ונגיש אל בסיסם של שורשי התרבות, הדת, הפולקלור והחברה.

 

 

בניגוד למרבית ספרי החגים, שנכתבו עבור ילדים או בידי רבנים ואנשי דת, חגים אוכלים ומטיילים מציג גם את המקורות הזרים שמהם שאבה היהדות את חגיה, ומתאר את התהליך המורכב שבאמצעותו השכילה היהדות לעבד את החגים שנחגגו בסביבתה ולהפכם לטקסים בעלי משמעות לאומית, תרבותית, דתית וחברתית. כך למשל, טקסי חג הסוכות היו במידה רבה חיקוי והטמעה של פסטיבלים שקיימו חברות חקלאיות אחרות עם תום עונת הקציר, ובהם הודו לאלים על היבול שהעניקו בשנה שחלפה והתפללו לפניהם שיורידו גשמים בשנה החדשה. באותו אופן, לא מן הנמנע הוא שעלילתה של מגילת אסתר אינה הסיבה לתחפושות ולמוטיב ה"נהפוך הוא" אלא דווקא תוצאה שלהן, ושהיא נכתבה כדי לתת גושפנקה רשמית לחגים שכבר נחגגו בתרבות הפופולרית. הספר מראה כיצד גם התנועה הציונית הוסיפה לחגים נופך ציוני לאומי חילוני, כדי לבטא באמצעותם את ערכיה ולגבש סביבם את הלאום המתחדש. כך הפכה מלחמת החשמונאים ביוונים לסמל למאבקו של היישוב בבריטים, ובר כוכבא נתן השראה למורדים שנלחמים כנגד כל הסיכויים.

 

ומכיוון שחגים בלי אוכל אי אפשר – חגים, אוכלים ומטיילים מגיש גם מתכונים לחג, חלקם "קלאסיים" וחלקם חדשים ומעניינים, כאלה שמרכיביהם או צורתם קשורים למאפייני החג בעדות ישראל השונות, והם מגוונים את הסעודה וצובעים אותה בשפע צבעים וטעמים.

 

לכל אלה נוספים שפע סיורים ברגל וברכב לכל המשפחה, לא סתם הצעות לנופש, אלא טיולים שיכולים להפוך את החגים לחלק בלתי נפרד גם מהנוף הישראלי: סליחות בירושלים בראש השנה, קרבות מלחמת יום הכיפורים ברמת הגולן, שמחת בית השואבה בעיר דוד, קברי המכבים בחנוכה, פריחת השקדיות בט"ו בשבט, נדודים במדבר בפסח, מערות בר כוכבא בל"ג בעומר, טקסי הביכורים והחלב בשבועות, ועוד רבים אחרים.

 

דאנאקוד : 396-439       מסת''ב : 978-965-521-116-0

 

Khagim_big                                             

 

קטלוג